Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Det är kommer gå fint

Tänka sig. Jag bokade en biljett till New York! Det ska bli så sjukt kul att spendera en hel vecka med Sofie. Jag kommer få vara ensam en del då hon är i skolan men det gör inte mig något - då kan jag gå runt med en kaffe som jag aldrig dricker och låtsas som att jag bor där.

Och det är skönt att jag har något att se fram mot nu. Då kanske jag får för mig att spara pengar. Det hade varit något, va!?

Äh, det här blir asbra.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback