Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Cougar Town och god morgon

God morgon!

Klockan är elva och jag har legat vaken i tre timmar och kollat på Cougar Town. Det blir verkligen aldrig tråkigt. Ser just nu om säsong ett och kommer antagligen se ett tag till. Jag får lite dåligt samvete av att ligga vaken i sängen så länge

(Jag var uppe och tog lite vatten för en timme sedan, stötte på mamma och sa snabbt "jag är inte riktigt vaken ännu, jag är bara så törstig!"

(Helt seriöst.)

innan hon skulle hinna säga "god morgon" och starta en konversation.)

Så nu

(Om ett par timmar.)

ska jag få tag på Mathilda så vi kan spela badminton!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback