Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Blogg-googlade mig själv

Var inne på Julias blogg och googlade mig själv.

(Inne på Julias blogg. För att. Läsa om Julia? Pff.)

(Please...)

Och jag dök upp på sju Google-sidor! Tycker det säger ganska mycket.

(Och, anledningen till att det står "Maggan" i sökfältet är för att Julia har inte kallat mig "Louise" sedan två år tillbaka.)

(Jag heter Margareta i andranamn.)

(Vilket alla mina BDB-kompisar vet.)


Skrivet av: diddi

Äntligen en rolig blogg att läsa !! TACK

2011-03-17, kl. 23:52:29
Hemsida: http://dianuski.devote.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback