Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Tre dagar i Torekov

Jag är nu ledig i tre dagar

(Vilket gör mig extremt lyrisk! Tänka sig att jag uppskattar tre dagars ledighet så mycket!)

så jag tänkte sticka upp till Torekov i morgon och stanna där ett par dagar. Tillräckligt mycket tid så jag hinner träffa alla sköna människor som befinner sig på plats! Jag köpte Skånetrafikens sommarkort för att jag skulle kunna resa upp och ner som en idiot men det har ju inte blivit så mycket ändå... efter mina arbetstider har jag inte orkat springa till tåget+bussen+bussen för att komma dit och sedan återvända 12 timmar senare.

Men nu har jag tre hela dagar på mig! Nu jävlar. Nu jävlar ska jag ut på Hallands Väderö. Om det så är det sista jag gör!

(Eller om jag så ska behöva sno Axels båt.)


Skrivet av: Bella

Heej allt bra?

hoppas du haft en toppen helg, Kram Bella

2011-08-01, kl. 00:11:34
Hemsida: http://belladavis.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback