Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Häng kvar lite

Herre Gud, ni är fortfarande här?
Okej, jag kan väl säga att om lite mer än två veckor kommer jag börja skriva här igen. För då händer det grejer.

(Liksom, måste-verkligen-skriva-om-det-grejer.)

Tills vidare får ni väl kika i mitt arkiv eller dylikt, vad vet jag. Ni får hitta på något. Kolla Jennifers blogg. Kolla min systers blogg. Julles. Emelies. Kissies? Ni får hänga kvar där ett tag till helt enkelt. Jag är ledsen, men så är det. Inte mycket att göra åt för tillfället.

Något jag kan bjuda på så länge är ett tips:
Gå in på YouTube och sök efter 'Harry Potter in 99 seconds'.

(Skickar läsarna till YouTube istället för att visa dem? Oh, Louise...)

Hej, så länge!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback