Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Jag och Julia har blivit snällare

Är på jobbet nu. Tvingar alla att lyssna på musiken tillhörande Moulin Rouge. Jag och Henrik sprang runt och sjöng "Your Song" med en väldans massa entusiasm.
Jobbar fram till klockan sju och sedan bär det av, förhoppningsvis

(Om Julia inte har glömt bort mig.)

, till Landskrona för att spendera lite tid med min bästis.
Det är kul hur vi nu har börjat kalla varandra för bästisar. När vi skriver till varandra kan vi lägga till ett "bästis" innan hej eller efter hej då. Sådant trams höll inte vi på med förut men jag antar att det blir så när man inte ses så ofta.

Vi har till och med börjat kramas.

Och säga att vi saknar varandra.

(Vi har liksom börjat uppskatta varandra.)

(Innan gjorde vi inte det.)

(Julia inte ALLS i ettan. Visste ni att hon hatade mig då? Jag var en jobbig-tjej-som-pratade-konstigt och Julia tänkte inte umgås med en sådan person.)

(Tji fick hon.)

Nu får jag kila tillbaka till mina arbetsuppgifter. Lunchen är slut.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback