Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Somnar överallt nu för tiden

Ni kommer ihåg hur jag igår skrev att jag och Julia har blivit snällare mot varandra?! Ni kommer också ihåg hur jag berättade att hon hatade mig i ettan för att jag-- enligt henne-- var en "jobbig-tjej-som-pratade-konstigt"?!

Well...

Julia hade en annan mening.

"Jobbig-översittar-bitch-som-snackade-stockholmska"

Det tyckte hon var mer passande.

(Hon var arg på mig när hon skrev sitt inlägg men det är Internet. Nu finns det där för all framtid!)

Trots detta åkte jag hem till henne igår och vi såg på film. När vi vaknade i morse blev vi fly förbannade över att vi vaknade klockan tolv.
Och då av att min mor ringde och väckte oss!

Ni förstår... vi hade planerat att sticka upp tidigt för att se Sjunde Himlen och åka pulka.

Men det sket sig.

Stack sen hem till Emelie och umgicks lite.

(De umgicks. Jag sov på soffan.)

(Det var perfekt ljus!)
Alldeles utmärkt dag.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback