Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Som Bella fast inte lika smickrande

Klockan är tio i fem och jag är på fötterna.
Förstår inte hur människor orka utsätta sig för att må dåligt en hel dag bara för att ha lite "extra kul" kvällen innan.

Jag hade riktigt roligt men inte extra kul. Sådant är nog bullshit. Men kul var det.

Stack ner till Mogwai tillsammans med Benka, Simon och Philip. Diskuterade religion, öl och-- tydligen- porrstjärnor. Senare droppade det in väldigt mycket människor och det slutade inne på PL senare på kvällen.

En sak jag tänkte på...
... när jag vaknade i morse och kände att "helvete-det-här-är-inte-bra" vägrade jag öppna mina ögon. Jag låg raklång på rygg och bara, låg där.
Jag vet att jag vaknade vid nio för jag tvingade mig att se efter på min mobil.

Men sen låg jag bara där.
Som Bella i fjärde boken ur Twilight. När hon förvandlades till vampyr

(Oops.)

(F'låt.)

låg hon bara still, vägrade öppna ögonen eller röra en nerv - för hon visste att hon då inte skulle klara av smärtan och börja skrika hej vilt. Och oroa Edward.

Nu kanske min smärta inte var så extrem, men jag kände mig lika viljestark som Bella Swan. Jag låg still med stängda ögon-- klarvaken-- till klockan ett på eftermiddagen.

Sen kände jag mig som en jäkla nörd, som drog den parallellen.

Anyhoodle...

God morgon!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback