Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Ska ta hand om min cykel (samt höra en koltrast)

Något som jag banne mig ska investera i* den här våren samt sommaren är banne mig en cykel. Antingen köper jag en ny, gammal cykel eller så ber jag någon fixa min.

Jag ber nog någon fixa min. Eller så tar jag en dag åt att fixa den själv. Ja.

Ja. Det ska jag göra.

Jag ska återuppliva min fina, lilla cykel. Sen kan jag cykla vart jag vill.

*lägga så lite pengar som möjligt på.





Något mer jag jag kom och tänka på... hur mycket jag saknar känslan av att vara vaken när det är gryning. Bara gå - och så hör man plötsligt en koltrast. Det vill jag göra nu. Gå hem under morgontimmarna i ett par slitna jeans-shorts, t-shirt och ett par Converse. Och så vill jag höra en koltrast.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback