Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Powerwalk klockan sju på morgonen

Ni kan nog inte gissa vad jag gjorde i morse.

Jag var ute på powerwalk!

(Okej, så inte särskilt svårt att anta men ni anar inte vilken tid!)

(Klockan sju!)

(Det trodde ni inte, va?!)

Jag vet inte varför men jag fick, igår, för mig att jag skulle bli mer motiverad att köra en lång powerwalk om jag gick ut när det var mörkt och kom hem när det var ljust.
Sagt och gjort.

Jag vet inte om min motivation blev bättre men jag var ute en timme. Gick bort till Laröd och sprang intervaller hem.

Puh.

(Det var inte ett "puh-jag-är-trött-efter-min-träning" utan det var ett "puh-jag-är-så-stolt-över-mig-själv-att-jag-måste-ta-ett-djupt-andetag".)







Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback