Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Ljuset i badrummet

Hallå, mina kära vänner.

Just nu sitter jag inne i badrummet, på golvet och vilar lite.

Jag ska städa undan efter middagen men känner att jag inte riktigt orkar ännu så jag sitter nu här inne. Med datorn i knät. Och släckt lampa.

Jag gillar vårt badrum. Särskilt när det är mörkt. Anledningen till denna konstiga uttalande är att jag precis kom fram till det. Det är högt i tak och så är det en fönster högst upp som går in till pappas kontor - så det blir ett mysigt ljus.

(Ungefär som ljuset under matbordet!)

(Oerhört viktigt med ljussättning.)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback