Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Hon gillade min mustasch

Läste på Jennifers blogg att hon inte var så förtjust i min utstyrsel jag bar igår.

"Hade en megamysig kväll. Tills jag såg Louise".

Hon skrev också att hon sedan tvättade bort min mustasch så hon kunde bli glad igen.
Det gjorde hon inte. Jag var på väg att tvätta bort mitt manlighetsbevis men hon bad på sina bara knän att jag skulle låta det vara -  det skulle vara "så bra till bloggen ju!"

Tänkte bara att ni förtjänade veta sanningen.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback