Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Hemma igen!

Kom hem smärtfritt och ligger nu i sängen och har precis lagt över alla bilder till datorn. Klockan är redan tre på natten så jag borde väl sova.

(Oh, andra sidan så är klockan bara två i London.)

(Och det är fredag. Jag har några timmar kvar.)

(Varför låtsas jag vara nattvan. Jag går alltid hem senast halv två från klubben.)

Var hemma i Helsingborg vid elva-tiden. Gick hem, sa hej och sen sprang jag ner till Tivoli för att dansa lite. Stannade bara en timme ungefär för sen kände jag hur min utmattning tog över. Tänkte att jag skulle sova direkt-- på studs-- men sen kom jag på alla bilder som låg och klurade i kameran.

Inte kan jag lämna bilder när det finns en dator tillgänglig.

(Kan tillägga att jag önskar min dator var mer kramgo. Det hade varit mycket mysigare att krama den då.)

(Vad? Jag har saknat den.)

Nu ska jag sova. Kommer nog droppa lite historier här i morgon, med tillhörande bilder. Då blir det inte lika mycket text att förvirra er i.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback