Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Får inte rätt på rumpan

Har suttit framför TVn alldeles för länge nu. Tror jag ser på A Shot at Love with Tila Tequila.
Och det säger väl allt?

(Japp. Reklamen är slut. Tila it is.)

Jag har hamnat snett i fåtöljen vilket är extremt frustrerande för mig just nu. Det finns armstöd på både sidorna och att jag har hamnat mer på sidan innebär att min högra arm vilar stadigt på armstödet medan den vänstra liksom bara hänger där - den når inte fram!
Jag kan inte heller göra något åt det

(Inget som innebär att jag kan stanna i fåtöljen i alla fall.)

för varje gång jag hoppar lite åt vänster för att hamna rätt, glider jag liksom tillbaka.

Lika bra jag går och lägger mig.

(Vilket händelserikt liv jag har. Glider fel i fåtöljer, och grejer.)



(Glider runt som en jäkla tonfisk, liksom.)


Skrivet av: henke

herregud..

2011-01-11, kl. 23:26:51





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback