Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

En upptagen tjej idag


Idag har jag en städ- och tvättdag. Jag har även en passa-min-lillebror-och-hund-dag. Så nu ska jag snart dra bort Josef från datorn och tvinga ut honom på promenad i kylan.

Han kommer tycka jag är världens jobbigaste syster som inte låter honom sitta framför datorn när mamma och pappa är borta. Det är ju faktiskt så det ska (brukar) fungera.

I natt drömde jag att jag och alla mina vänner levde i en musikal. Ville aldrig vakna. När jag väl gjorde det, kändes det som att jag precis sett en riktigt bra film.

Ha.

Om ni bara visste vad som hände i min musikal.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback