Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

En halsning fran London

Mina damer och herrar!

Jag ar just nu

(Ja, detta kommer bli ett sadant jobbigt, internationellt inlagg utan de tre sista bokstaverna i svenska alfabetet.)

i London pa ett-- ganska sa funky-- Internetcafe med Mathilda och Kristina. De sitter och skriver ut en valdans massa CVn medan jag lutar mig tillbaka med en maltid fr[n Kentucky Fried Chicken.

Det ar spannande tider i London nu och jag njuter for fulla muggar. Jag har annu inte varit pa nagon musikal men jag har varit pa bio ett antal ganger.

(Julia vet vilken biosalong jag snackar om.)

Nu sticker jag ivag igen. Jag ar tillbaka i Sverige natten till lordag. Vi hors da!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback