Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Egentligen borde jag inte åka hem

Nu är det min näst sista dag i London. Det har gått alldeles för snabbt och jag är väl inte särskilt sugen på att åka hem till-- vad jag hör-- snökaoset. Jag vill inte släppa taget om min nya skinnjacka.

Idag har jag och Mathilda gått runt i stan, som ett gulligt par faktiskt.

Ni förstår... det började regna så jag-- turisten som jag är-- sprang in första souvenir-butik och köpte ett alldeles underbart (billigt) England-paraply och sen gick vi där och höll om varandra under vårt paraply. Inte armkrok som alla andra fegisar gör utan vi kramades. Som ett gammalt par.
När vi gick förbi korvkiosker fick blickar från män som höjde på ögonbrynen med fråga "Are-you-gay-?" och då nickade jag tillbaka.

(Då blev det liv korvkioskerna. De dansade runt och tackade Gud.)

(Okej, jag kanske överdrev lite.)

(De dansade bara.)

Anyhoodle...

Jag har hittills köpt fem par Converse så jag är ganska nöjd. Sen har jag köpt en hel del kläder också.
Hel del.

Jag sitter just nu på Easyjets hemsida för att se vad det kostar att --

YIKES! Trodde Easyjet var ett billigt flygbolag. Jag behöver fler kilo.

(På väskan.)

Nu ska jag packa så jag har det klart för i morgon. Sen bär det av hemåt.

Suck.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback