Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

"Du ska se på vad?"

Sedan pappa kom på mig med att se på MTV's Tila Tequila Show har han varit på mig om hur korkat det är. Varför man skulle vilja se på det etc. mm. osv.
Igår satt jag med mamma i matsalen och pratade när pappa kom in i rummet:
PAPPA: Jag säger det nu! Klockan tio! Ska jag! Se på TV!
JAG: Okej! Vad ska du se?
PAPPA (som inte hade någon lust att prata): Suck... me-- varfö-- ska du allti-- MTV's Big Boob Show.

(MAMMA (som vänder sig, förfärat, om): Men, va? Allvarligt talat? Vad är det? Christer!
PAPPA (som verkligen inte orkar stanna med sin familj och vänder sig om och går med en suck): )





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback