Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

På kontoret

Sitter på kontoret nu.

Visst låter det bra? "Sitter på kontoret". Låter som om jag sitter med en kopp kaffe, vilandes mot stolsryggen och fötterna på bordet. Sitter där men en hög papper som jag inte riktigt tar itu med, som jag bara tittar på.

Egentligen sitter jag bara i personalrummet men det har ett bord. Och telefon. Och kaffekoppar. Så det är väl lite som ett kontor, i alla fall.

Så, jag sitter på kontoret.

Vad gör du?


Skrivet av: Sofie Lundberg, NYC

Skärp dig och uppdatera människa. Börjar bli trött på att gå in på en blogg som står still. Tack på förhand

2011-02-21, kl. 08:36:59
Hemsida: http://lundbergsofie.blogg.se/


Skrivet av: diddi

BÖRJA BLOGGA IGEN!

2011-02-24, kl. 22:54:59
Hemsida: http://dianuski.devote.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback