Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Varmvattnet är väck

JAG SER VERKLIGEN inte fram emot duschen i morgon bitti. Jag ska upp klockan 05:30. Det kommer vara kallt i lägenheten. Och nu har vårt varmvatten slutat fungera av någon mystisk anledning. Så jag ska duscha kallt. Iskallt. Och sedan kommer det vara kallt när jag går ur duschen.

(Fast den låga temperaturen i lägenheten kanske kommer vara som en varm kram efter is-duschen.)

Det gör mig lite ledsen. För då kan jag inte göra enligt den vanliga rutinen:





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback