Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

På semester

JAG ÄR JU i Sverige vilket innebär att jag är "på semester" så långa inlägg är något ni får vänta på ett tag till. Skulle säga... fredag. För då är jag tillbaka i London igen, lagom till nyår!

Idag har jag varit med Jennifer. Nu ska jag snart iväg och träffa lite Båstad-människor!


Skrivet av: Alva

Kul för dig att få komma hit på lite semester! :)

2012-01-04, kl. 14:15:15
Hemsida: http://alvasblogg.bloggproffs.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback