Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Ny design

NU ÄR DEN nya designen uppe. Tänkte att det här är lite mer passande för bilder - för sådant vill jag ju ha! Det är skönt med en mindre bred design men samtidigt så gör det att bilderna inte får något skrik. Och skrika ska dem.

(Kan man säga skrika?)

(Skina.)

Nu jobbar jag fram till nästa onsdag och sedan åker jag hem till Sverige för en vecka och jul! Ska bli så grymt skönt att åka hem ett tag - och det första jag ska göra är fasiken att äta skumtomtar!


Skrivet av: Maja

Gaalet fin ny design! Så mycket lättare/intressantare att läsa med så stora bilder också:) Gooood job

2011-12-14, kl. 20:27:03
Hemsida: http://majaelsas.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback