Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Min Facebook-presentation

ALEX SKREV TILL mig och sade att han hade hittat mig här! Kul! Andra hemsidan nu som har listat mig som en av de mest kreativa presentationerna på Facebook!


Min timeline ser ju inte ut så just nu men snart kommer något liknande och bra!


Skrivet av: Nicolinafoto

Sv; Förlåt för sent svar! Jag gör faktiskt inget speciellt när jag mobilbloggar. Jag bara gör helt vanligt, som alla andra. Konstigt nog får jag det som jag vill ha det, men ingen annan.. Om jag kommer på hur man får det som jag, så lovar jag att höra av mig direkt!

2011-12-15, kl. 23:24:17
Hemsida: http://nicolinasfoto.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback