Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Inte alls samma företag, nä

FICK ETT SMS av Easyjet innan idag där de berättade om hur det var långa köer på Stansted och att jag borde vara där ett bra tag innan. Okej, det är jul och what to be expected.
Ringde upp Easyjet för att boka om min Easybus som ska köra mig till flygplatsen - men när jag frågade om de kunde boka om bussresan sade de att jag var tvungen att ringa upp Easybus istället med den här förklaringen:

"They have actually nothing to do with us."

Jaha. Okej:

vs.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback