Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Hemma i Sverige!

JA NI, MINA vänner! Nu är jag hemma i Helsingborg igen! Resan gick smärtfritt och jag var till och med hemma en timme tidigare än beräknat. Det är inte ofta det händer!

(Det berodde på att jag hade räknat fel men känslan är densamma.)

Möttes upp av mamma och Sofie på stan och gick sedan hem. Mötte fina Doglas i dörren och han blev helt galen. Skuttade runt, gnydde lite och lade sig vid mina fötter! Sen kom pappa hem och sedan Josef! Vi har klätt granen och börja göra i ordning inför julfirandet på lördag. I morgon kommer tjocka släkten!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback