Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Hemma från jobbet

HAR VARIT EN lång dag i Applefabriken idag. Vi stängde inte förrän klockan elva vilket innebär att jag inte var hemma förrän nu klockan tolv. Ungefär. Har väl fixat lite med tvätten innan jag satte mig här i sängen.
I morgon jobbar jag klockan nio till sex... sen ska JAG HEM OCH PACKA FÖR JAG ÅKER HEM TILL SVERIGE! Klockan tre på natten tar jag bussen till

(Som för övrigt stannar tre minuter från var jag bor.)

(PONDUS!)

flygplatsen och sedan flygplanet till Köpenhamn. Ska bli så grymt härligt att komma tillbaka ett tag. Fira jul med familjen och sedan träffa alla fina människor igen!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback