Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Har det ganska bra

I NATT ÅKER jag hem till Sverige. Ska vara hemma en vecka. Även om jag älskar London kan jag inte beskriva hur skönt det ska bli att komma hem ett tag. Även om endast för en vecka.

Jag har det ju så bra här. Trots den korta tiden jag är borta blev det massa kramar på jobbet idag, även från managers! Då är det ju en riktigt bra arbetsplats! Men tillbaka till en annan. Ska hoppa in och hjälpa till på kära Janssondata i Helsingborg nu under veckan. DET ska bli kul!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback