Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Fryser ihjäl

JAG DUSCHADE I kallt vatten. Det var det värsta jag varit med om. När jag skulle skölja håret gjorde det ont! Kändes som att hela huvudet skulle sprängas. Men det är gjort. Och kommer inte varmvattnet tillbaka kommer jag fanimej vara smutsig fram till det att jag kommit tillbaka till Sverige på Torsdag.


Skrivet av: yasmine modell mamma och fru

ja det är mums och snart är julen här.

allt bra ikväll? kram

2011-12-17, kl. 23:28:17
Hemsida: http://yasminegill.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback