Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

En natt på hotell

I GÅR NATT sov jag och Alice på hotell. Alldeles gratis! Alice jobbar på Radisson Hotel och det ingår-- tydligen-- i hennes arbetsuppgifter att prova hotellet. Inget mig emot - för det var mig hon bjöd med!

Vi fick ett stort fint rum, king size bed och Film On Demand.

(Så viktigt.)

Vi fick även morgonrockar och tofflor som åkte på direkt. Och så beställde vi in room service. Varken jag eller Alice har någonsin gjort det förut så vi körde på stort! Beställde upp allt vi kunde få tag i och satt sedan i sängen och åt. I våra morgonrockar.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback