Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Dags att hitta nytt boende

ÄR PRECIS HEMKOMMEN! Var och tittade på ett rum i Julias lägenhet och trots att rummet är väldigt litet känner jag mig lite dragen till det. Är något litet kan man ju göra det extra mysigt! Och lägenheten ligger i ett perfekt läge mellan jobb och utekvällar!

(Med nattbussar så man kan snubbla hem sent.)

Ska flytta i början av januari så behöver någonstans att ta vägen - för inte planerar jag att flytta tillbaka till Sverige ännu på ett tag! Jag är alldeles för kär i London för det.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback