Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Christmas Party!

SITTER OCH VÄNTAR på att Becs ska komma hit så vi kan börja göra oss i ordning för kvällen. Det får gå fort för vi ska vara på plats ganska snart. Fast fashionably late är ju något man kan ta till sig.

Ska till Soho ikväll. Christmas party med jobbet. Vi har hyrt en bar där som jag hoppas på är riktigt bra. Jag ser fram emot ikväll men inte så mycket resan dit. Det är riktigt, jädra kallt ute och vi ska gå dit i klänningar! Funderar starkt på att gå dit i mina stora vinterskor och sedan slänga ner dem i väskan på plats.

But then again... vem vill gå runt med stora skor i väskan hela kvällen?!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback