Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Vin och öl

Kom precis hem från en kväll på G Swensons här i Torekov. Satt där nere med ett härligt gäng Torkebor

(Man kallar Torekov för Torke om man har bott här tillräckligt mycket.)

och drack öl. Kvällen började på Lisas balkong där även min mamma och lillebror tittade förbi för att dricka lite vin. Min mamma drack vin, alltså.

(Josef drack den öl jag gav honom.)

I morgon ska vi ut ett gäng på Hallands Väderö för att bada och äta middag! Det är sådant som gör att jag aldrig vill hem! Visst, Helsingborg har Gröningen och annat trevligt - men det har fanimej inte en ö! Ven räknas inte. Den tillhör Landskrona.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback