Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Svar till kommentar

Okej, Mr/Mrs-gör-smileys-med-näsa. Även om jag kan neka människor och inbjudningar inte riktigt var det jag diskuterade så har du en poäng i att det är onödigt att lägga ut länken till min Facebook bland kontakter.

De som ser den länken ser även att jag heter Louise Lundberg och kan ju i stället använda sökfunktionen. Så nu är det YouTube-namn i stället. Puh. Tack!


(Men jag gillar dig. Och förundras över ditt namn.)


Skrivet av: Blond

Finns på din Fb (och känner dig inte!!). Fast mitt konto är inaktivt, så du lär inte hitta mig. Men egentligen så är jag inte blond, bara känner mig blond (just idag). :-)



(Är en Mr. och är brunett. Och gillar dig med.)

2011-08-02, kl. 23:32:42


Skrivet av: jennifer

HAHAHAHAH! älska näs-smilisar!

:-) :-) :-) :-) :-D :-( :----)

2011-08-02, kl. 23:50:41
Hemsida: http://juennifer.com


Skrivet av: Anonym

Mm, kanske är du som sitter och kommenterar som blondie, JENNIFER!!

2011-08-03, kl. 00:31:00


Skrivet av: Blond

Har vi ens samma IP-adress?



Förlåt, haha.

Ska sluta kommentera.

Men, jag är absolut INTE Jennifer!!

2011-08-03, kl. 00:47:27





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback