Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Ny kärlek

Jag är helt förälskad i den här killen.

Var bara tvungen att säga det innan jag går och lägger mig.


Skrivet av: Benjamin Andréasson

Läste ditt inlägg om att hälsa på folk som man är vän på facebook.



Klart man ska hälsa, i alla fall nicka till om man t.ex. pratar i telefon eller så. Men är man vän på facebook, så känner man väl ändå varandra tillräckligt mycket för att säga hej även i verkligheten?



Förresten, har du varit på CISV läger för en massa år sen?

Fick upp dig på twitter som "Who to follow" och kände igen dig, så se detta även som en pik att du ska börja twittra igen..



/Benji

2011-08-03, kl. 13:15:07
Hemsida: http://www.bybenjamin.se/blogg





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback