Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Något speciellt med sitt gamla rum

Sitter i mitt gamla flickrum nu.

(Inte för att det är så tjejigt.)

(Eller jo, nu är det. Sofie har släpat in alla sina rosa grejer...)

Det är något speciellt med det rummet man vuxit upp i. Så jäkla många minnen. Så många olika möbleringar. Så många gamla papperlappar som ligger gömda eller bortglömda i bokhyllan. Så många Kalle Anka & Co-tidningar.

Sen har det här rummet det allra finaste... min röda vägg. Den har jag målat själv. Tejpen sitter fortfarande kvar uppe vid taket.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback