Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Kontrakt och bakgrundscheck!

Fick precis ett mejl från Paul på Apple i London. Paul har varit med på alla intervjuer jag har gjort

(Tre!)

(Dyrt som fan.)

(Så värt det.)

och har blivit lite av min kontaktperson. Det är skönt att ha någon att prata med och ställa frågor till. Han är personen där borta som har koll på läget - för jag har ju inte särskilt mycket av det... Fick i alla fall ett mejl där jag skulle skriva under-- elektronsikt, så hype-- bakgrundinformation om mig. Vem jag är och var jag är född etc. mm. osv.

Så nu har jag skrivit under vem jag är. Verkar ju vettigt. Nu väntar jag bara på att kontraktet ska dimpa ner i brevinkastet här hemma. Sen ska det bokas flygbilljett.

One way.

Vad mer... Jo!

JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD!!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback