Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Härligheten med att bada

Är framme i Torekov nu! Kom precis hem från Morgonbryggan och havet. Har badat med Axel, Lisa och Linnea. Men mest med mig själv. Var i ensam i trettio minuter och bara njöt. Simmade ungefär 30 meter ut från de andra människorna och höll mig mest under ytan.

Det är så jäkla skönt att bada! Speciellt ensam. Då slipper man vara med på onödiga lekar och kan istället koncentrera sig på att bara njuta och leka sjöjungfru.

(There, I said it. Det är det jag gör.)

Jag simmar nämligen inte på det vanliga viset. Jag simmar som Ariel. Har gjort det sedan jag var nio år gammal. Det är lite lustigt... Axel provade idag och blev, i princip, anfådd över hur ansträngande det var. Då kände jag mig stolt. Att jag lärt mig det på så ung ålder att jag är van. Att det är en del av mig, en självklarhet.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback