Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Bränd av brännmanet

Stupid Jellyfish burned my stupid arm.


Under en av mina simturer ute på ön idag lyckades jag simma in i en brännmanet. Så nu har jag ingen känsel i min arm. Inte på grund av att det var en sådan öerhörd smärta och armen bara tuppade av

(Det var ju en svensk manet, tror inte de har det i sig att vara så djävliga.)

(En dansk hade nog kunnat.)

utan på grund av att mamma har smörjt in mig i någon kräm och proppat i mig två tabletter. Jag är glad ändå. Så länge jag inte får brännmaneten över ansiktet-- som sist-- är jag fortfarande på topphumör!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback