Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Woppa, vad hände här?

Japp, ni ser rätt - designen är ändrad.

(Ser ni inte rätt kan ni lika gärna stänga ner min blogg direkt.)

(Eller trycka på F5.)

Det är fortfarande inte klart-- som vanligt-- men det får räcka just nu. Jag kände att det passade sig med en make-over nu när hösten trillar in.

(Det märker man på grund av att alla börjar sucka tungt när de ser ett fallet löv.)

Jag blir glad när jag ser löv på marken.
Det betyder förändring.

(Och fina färger.)

Jag tycker inte om hösten bara för att det råkar vara årstiden då min födelsedag äger rum utan för att det är mysigt. Luften blir frisk och himlen blir mörk. Stjärnorna kommer fram redan klockan fem! Vad är det för negativt med det?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback