Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

OK då

Jag tror att Jennifers konstanta länkningar till mig är ett cry for help så för hennes skulle-- med flera-- ska jag börja köra igång här igen. Sakta men säkert.

Behöver bara en liten förändring först.
Ni vet hur det fungerar.

(Ni vet hur jag fungerar.)


Skrivet av: jennifer

HAHAHAHAHe ellerhur! fan vad gott du är back!! och fan vad jag grät till videon hon på 1.47 som bara I've missed you. ooooh babyyy liksom!

2010-09-14, kl. 00:02:05





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback