Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Middag med bra grejer

Herre Gud. Att Jennifer inte längre har någon kamera innebär inget annat än problem för mig. Har i femtio minuter skickat över bilder, förminskat bilder samt redigerat bilder.

(Inte i den ordningen, dock. Hade varit ineffektivt.)

I kväll var jag, Jennifer och Diana på Bonasera Bonasera och åt middag för att fira min förbipasserande födelsedag. Det var riktigt härligt och trevligt nog flög 3,5 timmar iväg på vad som kändes som en. Precis så som det ska vara.
Jag hade kunnat köra in några höjdpunkter från kvällen men det orkar jag inte riktigt nu. Jag är matt.

(Antingen beror det på all bild-blaj eller det faktum att Sverigedemokraterna är nu en del av riksdagen.)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback