Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Men säg inget till Elin!

Sitter i Elins lägenhet i hennes myskläder-- inklusive hennes do-not-touch-favorittröja-- alldeles själv. Personen i fråga jobbar till klockan nio ikväll och är väl inte hemma innan halv tio.

(Älskar att jag inte gett tillbaka henne extranyckeln till lägenheten.)

(Älskar ännu mer att hon inte bett om att få tillbaka den.)

Sitter just nu och lyssnar på koreansk pop-musik, känner mig som en misslyckad harajuku-tjej om jag ska vara ärlig. En sådan där person som kallas sig för harajuku-fantast men det närmsta harajuku personen har upplevt är YouTube.

(Jag kallar mig inte harajuku-fantast, så antar att det är okej.)

Sedan jag kom hit för två timmar sedan har jag ätit. Ni förstår, jag kollade igenom Elins frys

(Jag vet.)

och hittade ett paket med MINI-MAGNUMS. Hur fantastiskt? Jag har ätit två stycken men det är inget jag tänker nämna för Elin - då kommer hon börja kräva hyra av mig.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback