Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

En liten, liten en

Jag har bestämt mig för att jag inte kan börja skriva här riktigt ännu för just nu har jag ingen inspiration.

Det är så illa att jag inte ens har inspiration till att skriva ett "idag-har-jag"-inlägg, då är det faktiskt ganska illa.

Sitter just nu och lyssnar på Darin och jag måste erkänna att han ger mig ganska mycket, jag liksom smälter lite när jag hör hans röst.

Jag vet, jag hoppar på Darin-hysterin si sådär fem år för sent.
Kanske fyra.

(Återkommer med mer information om det.)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback