Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Det var roligare där inne

Häromdagen stod jag framför spegeln och skulle göra mig fin för att möta dagen - men då min koncentrationsförmåga ligger på ett par minus innan klockan tio på morgonen började jag experimentera med mitt hår och provade på, det här:
När jag, exalterad, stod framför spegeln och insåg hur det faktiskt såg ut som att jag hade en väldans massa ansiktshår sa jag till mig att "det här måste jag blogga om".

--

Ja, här är jag.
Med skägg.

Underhållande.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback