Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Det nya jobbet

Antar att jag måste kommentera mitt jobb.

Jag gillar det.
Stört mycket.

(Sådär tänker-inte-på-vad-klockan-är-stört.)

(Allvarligt talat. Jag hade lunch 15.00 idag och brydde mig inte det minsta!)

Jag lär mig fortfarande väldigt mycket och när det inte är kunder i affären pluggar onlinekursen som är för Apple-försäljare. I alla fall när vi inte kollar nyheter.

(Med nyheter menar jag att vi som jobbar i butiken fördriver vår tid med att förfölja hemsidor som Macfeber.se, Alltommac.se, Themacblog.se, Macworld.com.)

(En annan sak jag gillar är att jag numer får betalt för att smutskasta PC-datorer till kunder.)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback