Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Vad är klocka?

Jag har ett problem.

Jag är hemma på lunch nu men jag kommer inte ihåg när jag gick på lunch. Det kan väl inte ha gått en timme redan? Inte jag tiden ha flugit iväg sådär? Eller? Kan det? Fan.

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Gick jag hel eller halv? Sitter och räknar tillbaka, försöker ta reda på vad som gjorde att tiden gick så fort.

Skyller på mamma och Josef. De stod och bråkade framför mig. Drog in mig. Lät mig lägga ett par kloka råd och kommentarer. Sen gick de båda. Och lämnade mig här. Tidlös.

Tidlös.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback