Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Två bilder från igår

Jag är en sådan riktigt jobbig människa som stjäl bilder just nu verkar det som men jag ville bara att ni skulle få se. Ville ge er lite mer av min vardag.

(Den innehåller inte bara pizza och öl på Mogwai.)

(Lovar.)

Det var i alla fall väldigt trevligt med Jennifer, där ute på terassen och filtarna.



Skrivet av: LYDIA

sv: Ah, men super! Ingen orsak!

Gillar texten i din header, den kändes som.... mysig! :D

2010-10-15, kl. 17:11:10
Hemsida: http://lydiajosefine.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback