Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Paket från New York, USA

Idag kom mamma hem från New York. Hon har varit och hälsat på min syster ett par dagar... och kom hem med paket! Fina paket som jag nu har hand om på mitt rum. Saker som jag nu äger. Fina saker är det också.

Dunjacka, tröja, parfym och body lotion från Victoria's Secret

(Man kan inte få något köpt där UTAN att skriva ut namnet. Tjejregel.)

schampoo och balsam

(köpte dessa när vi var i USA en månad för två år sedan. Coconut Milk. Finns inte i Sverige. O-trolig. Har blivit en grej de köper hem till mig varje gång de varit i det förlovade landet.)

och sist-- men, herre Gud, inte minst-- SKITTLES!

... och sen det bästa man tillges när man handlar på Abercrombie & Fitch.

(He-he.)

(He.)


Skrivet av: mariana DG

mysig jacka

är det du som gjort din design? galet fin är den iaf (:

2010-10-14, kl. 21:52:31
Hemsida: http://marianadg.com


Skrivet av: evelina

Hej

har du kvar dina/dina abercomie and fitch påsar?

samlar på dessa och köper gärna dem av dig.



hör gärna avdig.

Evelina

2012-03-25, kl. 23:44:29





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback