Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

När vet man att man blivit vuxen, då?

Det känns fortfarande konstigt att gå upp tidigt och att sen inte gå till skolan. Att jag numer istället går till jobbet. Vadå "jobbet"? Jag är fortfarande liten. Jag ska inte jobba fem dagar i veckan, åtta timmar om dagen.
Ändå gör jag det.

Jag tycker det är oerhört kul men har inte riktigt tagit in det ännu - så tills dess låtsas jag att jag praktiserar.

(Jag menar, kolla bara på bilden. Jag är inte en vuxen och ska jobba. Jag tar fortfarande spegelbilder hej vilt.)

Tänkte berätta för er hur jag varit ute med Doglas och ska precis ta en dusch. Tänkte även berätta att jag banne mig ska lyckas se senaste avsnittet av One Tree Hill innan jag sticker till jobbet.

Kom sen på att det är onödig information, så jag besparar er den.


Skrivet av: jullan

allting har uppehåll denna veckan magdaaaaaa

2010-10-20, kl. 10:41:33
Hemsida: http://jullejulia.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback