Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Missade eventet

Jisses, vad dålig jag är.

Jag har den senaste veckan gått runt och pratat om eventet som Apple höll idag. Jag har diskuterat, analyserat, hypotiserat och var exalterad. I dag har jag varit inne på en hemsida som håller koll på exakt hur lång tid det är kvar. Har kollat lite då och då. "Oh, nu är det bara 2 timmar, 27 minuter och 36 sekunder kvar!" Och vad gör jag?

Jag missar det.

Tänkte inte på det i över huvud taget tills det att min kollega uppdaterade sin status  om de fina nyheterna. Sämst.

Självklart kan jag se det senare eller läsa om det... men jag ville se Steve Jobs live. Se om han tabbade sig.

(Vilket han tydligen inte gjorde.)

(Så det var väl lika bra.)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback